niedziela, 10 marca 2013

Pan Umarlaczek

     Ponieważ na ten miesiąc mam do pomalowania aż jednego LS, pozwoliłem sobie na mała odskocznie od (dość nudnego) malowania spiderka w postaci truposza ze Space Hulka:

 Swego czasu ludzie mi wypominali, ze moje marynaty wyglądają jak sklep z cukierkami, dużo kontrastujących barw, ale cóż, nie mogę się oprzeć tym niebieściutkim kabelkom czy fioletowym łezką na czerwonym tle.
 W tym miejscu powiem ze czaszeczki na tronie miały mieć pierwotnie kolor normalnej czaszki, ale podczas malowania tronu wyszedł mi bardzo ciemny srebrny, który po prostu mi się spodobał i został. (inna rzecz że mi się nie chciało ich malować ;p)

Dodam jeszcze ze jak dorwę kilka termosach podstawek to w lutym możecie się spodziewać kilku kolejnych Termich ze SH.

2 komentarze:

  1. Elegancki denat, fajne metaliki na tronie ;)
    Polecam wyłączyć opcję weryfikacji komentarzy kodem captcha, to zniechęca do pisania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jóż zmienione, musisz my wybaczyć błędy tu i ówdzie, ale w blogach dopiero raczkuje :)

      Usuń