czwartek, 28 marca 2013

Moja horda

     Robiąc świąteczne porządki wypakowałem z szafy wszystkie modele (czyszczenie około 200 plastikowych ludzików to naprawdę mordercze zajęcie) i pomyślałem, ze zrobię im rodzinne zdjęcie
(na drukarce możecie zobaczyć cześć z rzeczy które pragnę pomalować w kwietniu) 

.
    Cóż mamy tu trochę tryków z BoM orków z AoBR oraz gwardie z którą wiązałem kiedyś spore plany, ale jednak pałer armory mnie bardziej ciągną.

 

     Tutaj widać Cassiusa (mojego pierwszego HQ jakiego kupiłem, i o ile się nie mylę był to mój 13/14 model) w towarzystwie swojego najlepszego przyjaciela - zabłąkanego goblina z WFB.

     Jak sami widzicie troszku się tego przez lata nazbierało, a większość z tych wojaków zasługuje na przemalowanie, niestety lwią część mojego cennego czasu absorbuje to cholerstwo:


     Jeżeli waszą uwagę od plastikowych ludzików także odwraca takie coś jak gitara/pianino/drumla czy inne ustrojstwo, to chętnie poniosę wasze brzemię, i poświecę się dla dobra waszych armii. Po prostu napiszcie w komentarzach bądź też do mnie na maila, a podam wam adres na który możecie słać swoje "przeszkadzajki" ;>

    PS. Nie pytajcie po co mi pluszowy miś  

3 komentarze:

  1. Punkty dodane za pomalowanego Speederka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziekuję, w tym miechu postaram się ich ciut więcej wyciągnąć

    OdpowiedzUsuń
  3. 33 year old Accounting Assistant I Standford Klagges, hailing from Campbell River enjoys watching movies like "See Here, Private Hargrove" and Letterboxing. Took a trip to Strasbourg – Grande île and drives a Ferrari 340 MM Competition Spyder. porada

    OdpowiedzUsuń