czwartek, 7 marca 2013

Czas się wziąć za coś bardziej kreatywnego niż spamowanie w LPM w BFie...

     No to wio, czas zacząć prowadzić własnego bloga. W najbliższym czasie będą tu trafiały głównie modele które robię na Malarska Aktywacje, ale kto wie, może się jeszcze przytrafi co nieco. Tak wiec bez zbędnego przedłużania: moje bardzo nieskromne zgłoszenie na pierwszy miesiąc


Ponieważ większość z moich pojazdów ma się całkiem nieźle zdecydowałem się przemalować ostatniego z mojej trójki Land Speederów, które służyły mi jeszcze za czasów IV edycji.

Żeby nie było, ze jestem minimalistą postanowiłem też pomalować umarlaka ze Space Hulka. Mam nadzieje, że jeszcze w tym miesiącu machnę kilka starych kurzących się zalanych grubym kożuszkiem wieloletniej farby modeli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz