czwartek, 2 maja 2013

Podsumowanie kwietnia

   Cóż, termin powoli dobiega końca a razem z nim kończą sie moje kwietniowe prace. Najsampierwej już
 wcześniej pokazywany oddział termosów:



    A teraz czas na trochu nowości:

     Techmarin Racius razem z "pomocnikami"

     Problemem przy tym modelu było to, że barwy mojego zakonu są czerwone, tak jak AM, dlatego chciałem żeby lewy naramiennik (w barwach zakonu) odcinał się od scrab redowego pancerza marsjanków. Na zdjęciu wygląda to bidnie,ale uwierzcie mi ze w realu kontrast jest widoczny

(chociaż tutaj widać różnice)

Kocham te niebieskie kontrastujące kabelki


Muszę przyznać że bardzo lubię modele Serwitorów. I swoja drogą jak wam się podobają szare kombinezony? Najpierw chciałem zrobić czarne, ale było by to nudne.

                I rodzinne


      To na dzisiaj chyba tyle, następne w kolejce do malowania są motorki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz