niedziela, 12 maja 2013

Fast Attack czyli trójkołowce górą

   Noo, skończyłem parę dni temu pierwsza część mojego majowego zgłoszenia, a jest nią pierwszy z 2ch motorków.


    Powiem wam ze jakoś nie lubię tej główki z boksiku DC, wygląda jak jakiś lizus z podstawówki myjący głowę raz na jakieś 2 tygodnie, no i mając do tego beznadziejnego fryzjera...

A tutaj, żeby nie było zbyt pięknie, przykład jak brzydko namalowana strzałką na naramienniku zepsuć cały model ;/


Tutaj muszę wam powiedzieć ze jestem dumny z tego że mi wyszła siatka na ekraniku taktycznym. Niby banalna rzecz, ale pamiętam ile problemow mi sprawiała kiedyś.
I mała ciekawostka: do pomalowani jednego motorka użyłem aż 24 kolorów farbek
     No i żeby monotonnie nie było, to następne moje zgłoszenie (tak bardzo chciałem je pomalować ze nałożyłem warstwę Mechrite Reda na jednego z nich, zanim sobie zrobieniu zdjecia przypomniałem)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz