piątek, 2 maja 2014

Moje zabawki [03 V 2014]



     Witam. Po długim czasie w końcu zmusiłem się do obfotografowania moich plastikowych ludzików, i mimo faktu że nie jest to cała moja kolekcja (kto by się chciał chwalić brzydko pomalowanymi figsami ;p) to i tak było z tym sporo roboty. Na szczęście widok jak na obrazku powyżej, rekompensuje całe wieczory ślęczenia z pędzelkiem i wieloletnie zabiegi dietetyczne których podejmował się mój portfel. 



Eternal Watch


HQ


Seneschal Maralian Raichs


Librarius


Epistolary Aradian



Codicier Lirr



Codicier Ferreyn of Death Watch


Reclusiam


Chaplain Kyrin of the Ist Company


Chaplain Amadian of the IXth Company


Chaplain Cardus of the IVth Company


Ortan Cassius of the Ultramarines


Ist Company


Veteran Sergeant Karenus


Squad Luduin



IVth Company


Command Squad "Colothis Spear"
(Veteran Sergeant Anthis, Apothecary Nactis, Company Champion Hetch, Standard Bearer Rinn and  Veteran Sargh)



Venerable Brother Anciuth and Venerable Brother Falanther


II Tactical Squad "Swarm Hunters"


IV Tactical Squad


V Tactical Squad

VII Assault Squad


VIII Assault Squad


Attack Bike


Scout Squad


VIth Company


 I Tactical Squad


VIIIth Company


III Tactical Squad


IXth Company


V Assault Squad


Armory


Brother-Techmarine Therrin


Servitors


Land Speeders "Emperor Spear" and "Black Death"


Predators "Romus" and "Remulus"


Vindicator "Holy Roar"


Rhinos...


...and more Rhinos


Drop Pod



4th Vestonian Regiment


IInd Pluton

Infantry


Veterans


Cyclops Demolition Vehicle


Sentinel


Manticore


Objectives

     Jest tego jeszcze trochę, ale pozostałe modele są pomalowane nie tak dobrze jak bym sobie tego życzył, co za tym idzie, niespecjalnie chce się nimi chwalić. W miarę postępów będę uzupełniał tą listę o kolejne zdjęcia, i cieszył nią oko w chwilach wzmożonego lenistwa, niepozwalającego mi się obrócić do gablotki stojącej za moimi plecami. Swoja drogą, zauważyliście w tym poście "Kompleks Polaczka"? Cały blog jest po polsku, a z niewiadomych przyczyn podpisy oddziałów zrobiłem po angielsku...
Jeszcze taki mały bonus na dole:

Zestawienie moich sierżantów

Mój pierwszy model (oczywiście malowanie jest dość świeże, ale sentyment zostaje zawsze ;p)


Pozdrawiam : )




1 komentarz: